Co mogę zrobić, aby klienci poznali ofertę mojego salonu?

Zastanawiałaś/eś się pewnie nie raz, jak zachęcić swojego klienta do skorzystania z kolejnych usług. A może w Twoim salonie pojawił się nowy zabieg i nie wiesz jak poinformować o tym klienta?


Promowanie salonu to istotna kwestia w Twoim biznesie - poświęć kilka minut dziennie, a rezultaty miło Cię zaskoczą. Podpowiemy, co możesz zrobić - działając na każdym froncie zwiększysz grono osób, do której dotrą wiadomości, a tym samym zapisy w kalendarzu będą Cię satysfakcjonowały.



Rozmawiaj w trakcie wizyty


Dobrym sposobem na zwiększenie świadomości o Twojej ofercie jest rozmowa z klientem na wizycie. Pogawędka może umilić czas podczas wykonywanego zabiegu - a jeśli to będzie rozmowa na temat najnowszych ofert to strzał w dziesiątkę. Zaproponuj usługę dobraną do potrzeb właśnie Tego klienta - albo serię zabiegów w atrakcyjnej senie. Klient poczuje się dopieszczony i wdzięczny za zainteresowanie jego potrzebami. Pochwal się swoją wiedzą - opowiedz o ostatnim szkoleniu, na którym byłaś i jak je wykorzystujesz na co dzień w pracy. Przy okazji pamiętaj - bądź naturalny, nikt nie lubi nachalności.



Wyślij sms z ciekawą ofertą


Bukka.pl przychodzi z gotowym rozwiązaniem. Twój kalendarz elektroniczny ma możliwość wysłania zbiorczej wiadomości tekstowej - w szybki sposób dotrzesz do wszystkich swoich klientów.
Zrób to w formie:
-> informacyjnej: „ Już jest: najlepszy zabieg na Twoje ciało….”
-> intrygującej: „Cz wiesz, CO niszczy Twoje włosy?…..”
-> zaproszenia: „ Zapraszam na rewelacyjny zabieg….”
-> promocji: „ Tylko teraz zabieg x w promocyjnej cenie…”
-> albo po swojemu :)


W każdej takiej wiadomości możesz zachęcić do zapisów online!


Najdroższy Wasz klient - to klient stały -> zadbaj, żeby mógł skorzystać z oferty promocyjnej, by poczuł się dowartościowany!


Jak wysłać Kampanię SMS z programu do zarządzania salonem bukka.pl? Przejdź do strony: https://adminpanel.bukka.pl/blog/12-kampania-sms?s=f8b91422a8af8a47bdf2a0a92a60afabd6c1177f


Social Media


Nie ignoruj siły Facebooka i Instagrama - to tutaj koncentruje się życie wielu ludzi, w tym Twoich klientów. Pokaż im swoje prace, zadowolonych klientów z zabiegów, Twoich uśmiechniętych pracowników, certyfikaty ze szkoleń - chwal się, doceniaj.

W każdym poście zaproś do umawiania się poprzez zapisy online - to szybki i wygodny dla niego sposób zarezerwowania wizyty.
Daj im szansę zobaczyć Twój cennik - najlepszy sposób to przekierowanie na stronę do rezerwacji online, tam znajdą zakres Twoich usług oraz cen.




Czym są zapisy online Bukka.pl, czy to dobre rozwiązanie dla Twojego salonu? Odpowiedzi szukaj: https://adminpanel.bukka.pl/blog/12-kampania-sms?s=f8b91422a8af8a47bdf2a0a92a60afabd6c1177f



Ta strona korzysta z plików cookies. Aby dowiedzieć się więcej zapoznaj się z regulaminem.